2015. augusztus 23., vasárnap

Egyiptom - Egypt - Eggitto 1.

Ez az utam, annyi különleges élménnyel telitve vala, hogy azt egy-két szusszanatban el sem lehet mesélni...

Ismét az IBUSZ - 1993-ban ez így volt "természetes" és megbízható... Nem egyszerűen egy utat lehetett kiválasztani, hanem az utat összeállítani. No, én így variáltam, hogy Cairo 2 nap, Luxor 4 nap, Hurghada 6 nap, majd Cairo 1 nap = két hét.

Ferihegyen már megéreztem, hogy valami érdekes utazás-szervezésben lehet részem, mert egyáltalán nem volt olyan fix pont megjelölve a reptéren, ahol egy utazócsoport találkozhatott volna. Azután, épp, a beszállás előtt jelent meg egy hölgy táblával és felirattal, ami alá gyülekezhettünk. Voltunk vagy 20-an? - főleg pestiek... Egy kicsit különlegesen indült ez az út, hiszen nem éreztem, hogy valamiféle csoporthoz tartoznék: elfogadták a jegyeimet, felengedtek a gépre, de azután is annyi!

Én még ilyen gépóriást nem láttam, mint az Egyptair! 3-6-3 - két folyosó volt benne, a végén bárpult... A stewardess-ek titokzatos egyitomi mimikával és kézjelekkel mutogatták el, hogy veszély esetén, mit, és hogyan kell tennünk... félelmetes volt...
http://www.maiani.eu/cg/immagini/egyptair.jpg
Ilyesmi volt a gépünk...

A fényképezőgépem csak a felszállás után jutott eszembe - és pár légifelvételt sikerült készítenem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése